Summon


Üdvözöllek!
A blogról


Fujimi vagyok, egy jó pár blog vezetője.:D Ezt most azért hoztam létre, hogy cikkeket, gondolatokat, esetleg kritikákat osszak meg veletek. Remélem, elnyeri a tetszéseteket!^^



bold, underlined, italic, strike
blockquote


Chat
Kritikarendelésre itt nincs lehetőség!


Követők
Akiket érdekelnek a gondolatmeneteim.c:

Követők száma: 5

Adatok
Aki erről a blogról bármilyen adatot, képet, vagy szöveget lemásol, az gyakorlatilag személyiségi jogokat sért. Így kérlek, ne másolj le semmit erről az oldalról! Megértésedet köszönöm!^^

Tulajdonos: Fujimi
Elérhetőség: miharuhelp@gmail.com
Nyitás: 2014. október 24.
Zárás: Nem tervezem!
Kritika#1 - Új Hamupipőke történet
2014. október 25., szombat | 10:40 |


Kinézet: Mielőtt belevetettem volna magam az olvasásba, már rögtön végignéztem, hogy mit is találunk ezen a blogon, pontosabban, hogy milyen formában. Kezdjük a fejléccel! Talán ez az egy olyan dolog van a blogon, amit úgy meg tudok dicsérni, még ha ez sem a legjobb. Túl sok minden van rajta, nem tudom mit kell nézni, és a történetre sem hinném hogy utalna egy lámpából kinövő erdő, amiből madarak szállnak egy megnemmondommi felé, és bár középen az az ablak nagyon dizájnos, szintén csak egy plusz felesleg. Tehát nekem összességében nagyon nem tetszik. A felirat rajta nagyon beleolvad, semmi izgalmasabb színt nem hordoz magában, csak is a matt szürkét, ráadásul ahogy látom, nem is a fejléchez tartozik, tehát magyarul, csak feldobtál egy sima textúrát, aztán cső. És hogy akkor miért is dicsérem meg? Mert ez az egyetlen dolog a blogon, ami egy kicsit különlegesebb... Az egész annyira egyszerű, és semmilyen, hogy azt meg nem tudom neked mondani. Ráadásul szerintem inkább használj sorkizárást a szövegnél, mert így még inkább ront az összhatáson. De én inkább egy teljes design átalakítást javaslok, mert ez tényleg nagyon semmilyen!c: Aztán. A modulokkal kapcsolatban, nekem bejön, hogy fent van a menü, és nem oldalt, ezt más talán nem így látja. A Blogarchívum felesleges lenne, ha lenne külön Fejezetek rész, de mivel nincs, elfogadom!c: A Fordítónak nem látom különösebb értelmét, szerintem bátran kiszedheted. Most nézem a Szereplők fület... Meg kell jegyeznem, hogy ez a Cinty Adams nagyon ijesztő!:o Olyan, mint egy moncsicsi, legalábbis mindene túl nagy.:D Tiszta durva. (ennek a három mondatnak ne nézd értelmét, jelenleg meg vagyok őrülve, úgyhogy vissza is térnék a BLOG kinézetéhez) A színek nekem tetszenek, még ha kevés is, de ezen kívül az egész nekem nagyon nem fekszik....
10/4 Ne haragudj, de erre tényleg ráfér az átalakítás! Viszont azért adok rá ennyi pontot, amennyit, mert bár egyszerű, mégsem bántja a szemem, mikor ránézek, és igen, ez manapság ritka!:D

Történet: Ismét egy 1D fanfictionnel van dolgom, ráadásul a cím is nagyon ismerős nekem valahonnan. De vajon honnan is? Hm... (ellebeg a fejem mellett a film, amit valójában nem is láttam még) Tehát a címről egyből leszögezném, hogy bár találó, nekem nem tetszik. Na, mindegy, akkor most elhadarom a történetet. Van egy árva, akinek van egy nővére és egy mostohája, aki mindig dolgoztatja, na de ez az árva egy bárban dolgozik, (nem jár gimnáziumba) ahol vannak barátai is, és egyik nap összefut csak úgy random a One Directionnal, ám ez senkit sem érdekel, mert a lány közben szerelmes egy Jim nevű emberkébe, vagy mi a fene. De tényleg nem túlzok! A One Direcrion a kedvenc zenekara, de mégsem érdekli, hogy összefutott velük csak úgy. Nem érdekli. NEM ÉRDEKLI! Ne haragudj, de ezen nem tudok túllépni.:D 
 Tehát nem történik semmi különös, egészen a kilencedik részig. Nem akarom lelőni a poént, de meg kell mondjam, nagyon tetszik az ötlet!c: Ezzel mind csak egy baj van.... Miért ilyen későn? Eddig miért nem jutott eszedbe belerakni némi izgalmat, valami nem mindennapi dolgot? Komolyan, a kilencedik részig untam a dolgot, és ha esetleg egy tahó lennék, aki nem olvassa végig a blogot kritizálás előtt, akkor levonnék egy csomó pontot.c: Túl hosszúnak tartom ezt a fajta ,,felvezetést". Viszont amiért tényleg megdicsérlek, hogy még 1D fanfiction ellenére sem elcsépelt, és sikerült valami izgalmat hoznod a történetbe, végül, ami bár eléggé betegre sikerült, nekem kicseszettül tetszik.:D Viszont tényleg felesleges eddig húzni a szálakat, pláne, ha valaki olyan olvassa a blogot, (mint én) aki nem nagyon kedveli a zenekart.
10/8 Érdekesnek tűnik, és titokzatosnak. Sajnálom viszont, hogy a késői beindulás miatt alig tudok meg valamit. Lehet, hogy majd még benézek.

Fogalmazás: Jól fogalmazol, de van még mit fejlődnöd, ez látszik!c: A legnagyobb és legzavaróbb hiba az egészben, hogy nem írod le a lány érzéseit. Megerőszakolják, de mégsem tudok érte, vagy miatta aggódni, mert nem tudom, hogy ez számára milyen érzés. Nyilván rossz, de ezzel a tudattal nem elégszem meg. Szenvedni akarok vele együtt! (mert egy kibaszott mazochista vagyok) Át akarom érezni a fájdalmát, vagy az örömét!Olyan számomra ez a lány, mint egy teljesen üres test, gondolatokkal, de nulla érzelemmel. Azt leírtad, hogy hatalmas fájdalom volt számára, de nekem akkor is édeskevés... Valami hiányzik... Talán az, hogy miután megtörtént a dolog, másnap szinte nem is foglalkozott vele. Oké, hogy félt tőle, de most komolyan... Akit megerőszakolnak, az legszívesebben minden érintést letörölne magáról. Hatalmas lelki trauma lehet számára, de ezt te mégis csak a cselekmény pillanatáig tartottad szem előtt. Tessék ezen változtatni, mert sokat elvesz az élményből! Ráadásul ez a lány alapból egy árva, akit egész életében kihasználtak. És mégsem tudom sajnálni, és szerintem nem azért, mert én lennék érzéketlen... Tudna ez egy nagyon jó történet is lenni, csak az érzelmek hiányoznak. Azzal, hogy megvágja magát, még nem érzem túl közel magamhoz a benne játszódó dolgokat. Az a rész is maximum két rövid bekezdés volt. Több leírást kérnék szépen!^^
 Aztán még néhány hiba, amit külön nem érdemes megemlítenem, mert szimplán csak elírásoknak tűnnek. De azért mondok példákat: ,,mosolyogtak kicsattanva" <- Nem tudom azt hogyan kell, de nyilván a fellegekben járó boldogságra utal. De ha nem, akkor elnézést. ,,suttogta ajkaimra"<- Ez nyelvtanilag nem tűnik nekem helyesnek, legalábbis elég furcsa. De ki tudja, mit ír a legújabb Helyesírási kézikönyv...
10/7 Hozzáfűznivalóm nincs, de azért írok ide valamit

Helyesírás: A helyesírással nincsen különösebb bajom, maximum néhány elírás volt zavaró. Azt ajánlom, hogy olvasd át párszor, és javítsd ki a hibákat, amiket találsz, hogy ne tudjak ebbe is belekötni!c:
10/9

Párbeszédek: Tetszettek. Minden szereplőnek adtál velük egy külön stílust, még ha leírásokkal nem is tudtad őket formálni.Nem véletlenül nem olvasom el soha a Szereplők részt, én a történet alapján akarok rájönni, milyenek is az adott karakterek. Jól használod a gondolatjelet, és külön öröm számomra, hogy te is azon kevés személyek közé tartozol, akik nem írnak párbeszédeknél a kijelentő mondatok után pontot. Nem tudok mibe belekötni, a párbeszédeidben élet van, és remekül színesítik az amúgy is (egy idő után) izgalmas történetet. Így tovább!
10/10

Külön megjegyzés: Bár ez már nem is igazán a történethez kapcsolódik, azért muszáj elmondanom, hogy az, hogy hozzászólások fejében írod a részeket, egy nagyon unszimpatikus dolog a szememben. Ne azért írj, mert mások arra buzdítanak, hanem azért, mert szeretsz, és TUDSZ! Ha rám parancsolnak, akkor csak azért sem fogok megjegyzést ott hagyni a blogon, mert nekem ne mondják meg, hogy mit csináljak!c:

Összesen: 50/38
Miharu