Summon


Üdvözöllek!
A blogról


Fujimi vagyok, egy jó pár blog vezetője.:D Ezt most azért hoztam létre, hogy cikkeket, gondolatokat, esetleg kritikákat osszak meg veletek. Remélem, elnyeri a tetszéseteket!^^



bold, underlined, italic, strike
blockquote


Chat
Kritikarendelésre itt nincs lehetőség!


Követők
Akiket érdekelnek a gondolatmeneteim.c:

Követők száma: 5

Adatok
Aki erről a blogról bármilyen adatot, képet, vagy szöveget lemásol, az gyakorlatilag személyiségi jogokat sért. Így kérlek, ne másolj le semmit erről az oldalról! Megértésedet köszönöm!^^

Tulajdonos: Fujimi
Elérhetőség: miharuhelp@gmail.com
Nyitás: 2014. október 24.
Zárás: Nem tervezem!
Eredményhirdetés
2014. november 22., szombat | 5:24 |

Hm. Hát egy kicsit későn, de nem felejtettem el!v.v Csak kevés időm van!._. Minden esetre, most meghoztam az eredményeket, és aki még nem linkelte a blogját, az most tegye meg Chat-ben!
Tehát gyors leszek, de velős. Magyarázattal is ellátlak benneteket, csak semmi pánik! Íme az eredmény:

1. Jappancs: A te történeted felelt meg a leginkább az úgymond elvárásaimnak. Kérlek, chatben írd meg, igényeled e blogod kritikáját!

2. Reenesme Kovács: Tudod, hogy ismerem, és imádom a történeteidet, ezért magadhoz képest is raktalak be másodiknak. Itt egy kicsit túlzásba vitted a művészkedést, de ezen felől nagyon tetszett, ezért sem vagy utolsó!^^ Azért azt remélem, örülsz a helyezésednek!:3

3. Bianka: Nem utolsó vagy, hanem harmadik, és nem azért, mert rossz voltál, hanem azért, mert a többiek jobbak voltak!^^

 Az oklevelek így sikerültek, remélem, mindenkinek tetszik.:3 Nem akartam túlbonyolítani, de szerettem volna, ha picit illik az én blogomhoz, egyben a tietekhez is passzol! Természetesen kitenni nem muszáj, csak egy opció!^^
Miharu